RUN FOR CHARITY

                                                                                    
Persoanele care an de an se implica cel mai mult in acest proiect

Acesta este al treilea an de cand participam la campanii de caritate, in special la Shoebox. Impreuna cu colegii mei de la Cylex am reusit in acesti 3 ani sa facem 272 de cutii pentru ShoeBox. Spre deosebire de anii trecuti, anul acesta ceva surprinzator s-a intamplat. Pentru ca donatiile colegilor erau tot mai multe, am ramas fara cutii pentru cadouri. Astfel m-am gandit sa scriu celor de la Maribon daca ne pot ajuta cu niste cutii goale. Fara ezitare raspunsul lor a fost 'DA'. A doua zi am si mers dupa ele. Ajunsi acolo ne-au intrebat detalii despre ceea ce facem si daca pot si ei sa ne ajute.


 O parte din donatiile de la Maribon si Corner Concept Team






In inima mea, asteptam aceasta intrebare, asa ca fara sa zabovesc, cu un nod in stomac, am zis - 'incaltaminte de iarna, daca se poate'.
Imi doream foarte mult sa putem oferi in acest an si incaltaminte, pentru ca stiam cata nevoie au unii copii de ele. Raspunsul lor a fost ' Sigur, avem nevoie doar de marimile la picior ale copiilor. ' Nu stiu daca va puteti imagina ce au insemnat pentru mine acele cuvinte. Dorinta lor de a ne ajuta mi-au luminat ziua si anul. Impreuna am ales incaltaminte pentru 1 centru de copii si o familie.





Istoviti, dupa ce am descarcat cutiile pentru Shoebox.



Nimic nu se compara cu sentimentul de bucurie si fericire ce l-am simtit cand am mers dupa cutii goale si am iesit cu cutii pline. Cand intalnesti asa oameni, nu ai cum sa nu poti trece peste toate piedicile pe care le intalnesti cand te ocupi de genul asta de proiecte. Da, nu e usor, sa duci la capat un asemenea proiect. Insa merita tot sacrificiul depus cand vezi rezultatul muncii tale si al colegilor. As dori ca prin aceasta poveste sa pot sa inspir macar 1-2 persoane care sa faca si ele la randul lor un gest mic de caritate, nu conteaza cat de mic, important este sa il faca.




Abi si Rebeca si-au primit cadourile



Timp de un an de zile nu facem altceva decat sa investim in noi. Macar o data pe an ar fi frumos sa investim si in alte persoane, cu care viata, soarta, sau cum vreti voi sa o numiti, nu au fost asa darnice. Ca sa faci o cutie pentru Shoebox nu iti trebuie multe: cateva hainute, niste jucarii, dulciuri, si gata, ai facut ca aceste sarbatori de iarna sa fie mai bune pentru un copil.
Tu, cel care citesti acum acest articol, ce mai astepti?






Anita ne arata cum se realizeaza o cutie shoebox.


Nu mai sta pe ganduri, incepe chiar acuma sa faci o cutie pentru cineva. Campania Shoebox se incheie in curand, insa mai sunt si alte campanii care abia asteapta ajutorul tau. Ai ajutat pe cineva anul asta? Daca da, as vrea sa stiu povestea ta. Cu cat ne adunam mai multi cu atat putem dovedi ca in Romania de azi se intampla si lucruri bune si frumoase. Lucruri si persoane cu care ne putem mandri la orice ora din zi si noapte.

Asa arata o cutie Shoebox cand este gata.




Eu refuz sa stau deoparte si sa nu fac altceva decat sa ma plang de cat de rau e in Romania. Eu vreau sa demonstrez ca daca vrei si la noi in tara se poate. Nu, domnilor, nu traim intr-o tara pierduta, nu atat timp cat inca mai avem un cuvant de spus sau de facut.

Cadourile pentru Shoebox2015 sunt gata!







Acum un secol, Mahatma Gandhi a spus: 'Fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume!'. Acesta este unul din citatele mele preferate. Daca fiecare din noi am incerca acest lucru, este imposibil ca o mica schimbare sa nu se intample in viata noastra.

Ti-a placut articolul? Share your love!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Be the change you want to see in the world!

Postări populare de pe acest blog

Hand on my shoulder

'1001 jucării pentru copii'

5 TIPS ON HOW TO BE A BETTER TEAM LEADER