Hand on my shoulder


Let me share with you a simple dialogue that touched my heart.

Sara: You know those days when the pain is unbearable and you think everything and everyone is against you?

Hope: Yes, I know the feeling.

Sara: Today was mine.

Hope: I'm so sorry!

Sara: Let me finish. At one moment, when the pain was unbearable, I've closed my eyes. Then I've felt a hand touching my shoulder. You didn't say anything but just squeezed my shoulder, to let me know you are present. At first my eyes started to cry for a second, but the next second that simple gesture gave me strength.
I don't know how this simple gesture made me recover my strength, but I wish everyone can have a friend like you in their live. Thank you!

The moral: Sometimes just being there for someone without even saying a word can make a huge difference. Support each other!

If you like the article, share your love!
____________________________________________

RO

 dori  împărtăşesc cu voi un dialog simplu, care mi-a ajuns la inimă.

Sara: Ştii acele zile, când durerea este insuportabilă şi ai impresia  toți şi toate sunt împotriva ta?

Hope: Da, ştiu senzația.

Sara: Azi fost aşa pentru mine.

Hope: Îmi pare rău!

Sara: Lasă-  termin. La un moment dat, când durerea era foarte mare, am închis ochii. Dintr-o dată am simțit o mână care  strângea uşor de umărNu ai zis nimic, doar  strângeai uşor de umăr, ca  ştiu  eşti acolo pentru mine. Inițial ochii mi-au lăcrimat pentru o secundă, însă în secunda doi am simțit cum gestul tău îmi  putereNici acum nu îmi dau seama cum un simplu gest ca şi acesta m-a ajutat  îmi recapăt puterea, dar sper ca fiecare persoană  aibă parte de cineva ca tineMulțumesc!

Morala: Câteodată, doar  fii alături de cineva, fără  zici nimicpoate face o mare diferențăFiți acolo unul pentru altul! Sprijiniți-!

Ti-a placut articolul? Share your love!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

'1001 jucării pentru copii'

5 TIPS ON HOW TO BE A BETTER TEAM LEADER